بياع هوا

الجمعة، 4 مايو 2007

والرحيل هويتي







لمـا تكــــون محبوس جواك

منتـــش قـادر تطـــلــع بــــرّه

منــتـــش طايـــل تبــــقي معـــاك

منتش طايل منك ذرة


**********
لما تـحــس ان انـت مـش انت

وما تـضــــيــع من نفســـك نفســك

وما تحـــس في مرة بأنك ألــفين حـتة

وان غروبـــك ساعة شمـســـك


**********
لما بتـــلقـــي كلامـك صمتـــك

وما في صمتـــك تلقي عذابــــك

وما تــقـــرب مــنـك هيبتـــك

وما بتقـــفــل هيبـتـــك بابـــك

**********
لما تكون مـتغــــرب مـــنــك

نفســـك ترجـــع تانــي لنفســــك

ومّا بتخــلــف عنـــك ظنـــك

ومّا بيــبــعـــد عــنـك همســـك

؟؟؟؟؟؟
posted by عبد الحميد محمود at 6:04 ص

5 Comments:

ديما انا الى بكمنت الاول
هع هع هع هع

بجد مش عارف الجمله بقت بيته بس
بجد جمده اوى

بس الله عليك

4 مايو 2007 في 2:18 م  

أنا بمر بفترة شك رهيبة عايزاها تعدي على خير

واللى بحاول أعمله إني أصبر و أعمل اللى أقدر عليه

هي الحياة ايه غير حبة فرح حبة هموم

انسى الدنيا وريح بالك

4 مايو 2007 في 4:44 م  

mamado

ألف شكر يا جميل بس أنا مش كتبها عشان أعرف هي جامدة ولا وحشة أنا بجد مش لاقيني تايهه من نفسي شوية كده ربنا يسهل
وألف شكر مرة تانية

11 مايو 2007 في 6:44 ص  

huda

صوت الحياة صمت وخجل عشق وغرام هي كده لحظة أمل لحظة ظلام

عندك حق

11 مايو 2007 في 6:46 ص  

خلاص يا عم متخفش بعد كده مش هقولك انها جمده او وحشه
و ربنا معاك و معانا فى الامتحانات
و يا رب تلاقى نفسك

12 مايو 2007 في 4:07 م  

إرسال تعليق

<< Home